FANDOM

1364953979750

logo indonezyjskiej organizacji fanów Star Treka http://www.indo-startrek.org/

Przebywający tymczasowo w Polsce przedstawiciel fandomu indonezyjskiego Syaiful Bahri zaprosił reprezentację polskich fanów Star Treka do uczestniczenia w wideokonferencji w ramach obchodów Star Trek Day w Dżakarcie. Jednym z punktów programu całodniowej imprezy było połączenie przez Skype z fanami z różnych krajów i nawiązanie "pierwszego kontaktu". Wydarzenie miało miejsce 23 listopada 2013 o godzinie 12:00 (czasu polskiego).

O wydarzeniu zostali powiadomieni przedstawiciele wszystkich aktywnych klubów:

Narada-falkon

zaimprowizowana narada klubowa na Falkonie

Wydarzenie poprzedziła bogata wymiana korespondencji oraz narady pomiędzy przedstawicielami klubów, uszczegóławiające przebieg wydarzenia. Przeprowadzono także szereg technicznych przygotowań, sprawdzających jakość połączenia międzynarodowego oraz możliwość połączenia kilku różnych osób jednocześnie (ostatecznie zrezygnowano z tej możliwości).
STD Poster yellow A4-3

plakat wydarzenia Star Trek Day, którego częścią była wideokonferencja

Według pierwotnych ustaleń część klubów miała mieć swoich reprezentantów, którzy w czasie konferencji mieli przedstawić opis swoich organizacji, natomiast różne względy sprawiły, że kluby były prezentowane zgodnie z dostarczonymi wcześniej (lub zaimprowizowanymi) opisami. Rolę głosu polskiego fandomu odegrała Finka Heynemann.

ScanImage002

notatki do wystąpienia Finki

LinkiEdytuj

Konferencja Indo-StarTrek (reprezentacja Polski)

full